Конкретизувати тривалість навчального року; Недоцільність проведення ЗНО при переході з І на ІІ ступінь освіти, а моніторинг якості можна провести і без ЗНО; Чи передбачена відповідність навчальних програм діючого державного стандарту до повного переходу старшої школи на профільну підготовку з 2017 року? Створення навчальних закладів ІІІ ст. нових типів не забезпечить рівний доступ до освіти дітям сільської місцевості; Підтримуємо відновлення 2.2.2.1; Який склад педагогічних працівників буде залучений до викладання в початковій шестирічній школі? Чи можливо реально від 2015 року реалілзувати пункт 3.4.4; Нереальність забезпечення стажування педагогічних працівників сільської місцевості поза місцем постійної роботи; 4.1.5.3 Обов’язковий професійний розвиток (підвищення кваліфікації) здійснюється щонайменше раз на рік: - в якій формі? - за рахунок держави? - коли впроваджувати отриманні знання? Розтлумачити пункт 4.3.4. Чи можливо забезпечити рівноцінне навантаження усіх педагогічних працівників відповідно до повного робочого дня учителя? Конкретизувати тезу в п. 5.4.3