Проблема: "Освітній маркетинг як нова функція управління навчальним закладом"
План роботи динамічної групи керівників ЗНЗ
Матеріали роботи слухачів ДГ:
"Формування науково-методичної культури керівника ЗНЗ" (Голота Л.О., директор Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ступенів)
Програма розвитку інформаційно-навчального середовища Іванівського НВК (Лучанов В.А., директор Іванівського НВК)
Вимоги до написання наказів керівника ЗНЗ (Тимошенко Н.П., директор Степового НВК)
Громадська діяльність директора школи (Мазурік А.М., директор Вишняківської ЗШ І-ІІІ ступенів), презентація
Корисні джерела:
Маркетинг: історія і сучасність історія і сучасність https://uk.wikipedia.org/wiki/Маркетинг
Сутність та складові маркетингу освітніх послуг http://library.if.ua/book/104/7060.html
Особливості маркетингу освітніх послуг
http://ua-referat.com/Особливості_маркетингу_освітніх_послуг
МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ http://intkonf.org/lisova-nv-marketing-osvitnih-poslug/